Click Me for More Info

Saturday, November 1, 2008

CARELESS....

Malang tidak berbau...betul juga pepatah ni kan, kelmarin aku baru je kehilangan handbag kecil aku..sedih betul, dalam handbang tu ade cash yg baru je aku kuarkan dr ATM bab nak bagi kakak, pastu ade hp kesayangan aku yg di beli oleh En.Ariff, ade IC ngan License dengan accesories makeup aku.

Sedih betul, tapi kalo da nak hilang kan..nak buat cane bukan aku sengaja pun...Malam tu aku call customer services MAYBANK utk block aku pya ATM card sebelum org yg jumpa handbag aku tu traced.Pagi g buat IC kat JPN Port Klang, Buat IC baru pun aku da kena bayar RM110, sedih betul la..da la kita baru je kehilangan barang kita kena bayar pula kalo nak buat IC balik..huh..tapi semua kos di tanggung sepenuhnya oleh En.Ariff..untung betul JPN kan? hikhiks...

Sabar je la kan...pengajarannya jgn cuai lagi...Simpan barang berharga anda elok2,
smpan IC elok2 bab hilang kali ptama bayar 110, Kalo ke2 210, kali ke3 310, kalo kali ke4 410 kot...

Pada aku pya readers, hati2 yer..Beringat Sebelum Kena....Pada En.Ariff, thanks ar bab da tolong aku bayar semua, siap belanja aku hp baru lagi...t aku blog pasal hp baru aku dalam next entry. hehehe

No comments: