Click Me for More Info

Sunday, November 16, 2008

Ape yang saya tak suka tentang Boss baru saya?????

Salam...korang pernah dapat boss baru tak???? erm Sungai buloh baru je dapat site supervisor yang baru..nak kenal ke? erm t saya upload picture dia dalam next entry..arini saya akan kongsi ngan anda ape yg saya tak suka tentang boss baru saya...
1. Garang la sangat
2. Semua nak On time je, semua nak perfect je
3. No entertaiment during ofis hour
4. Youtube pun xble buka da...da la kat youtube tu aku suka tgk citer "AKU TLAH JATUH CINTA"..kalo nak cari citer tu kat pasaran da xde kot,bab citer lama, kat youtube je saya ble tgk..tp xsempat lagi tgk abis dia da block da...hahahaha
5.Saya rasa cam di perhatikan jer,sejak kehadiran dia, d tambah lagi dengan wallpaper batman yang ade kat desktop ni, lagi la seram....huhu
6. Kena datang awal jer..bab dia suka datang awal, cam xcukup tido la pula kan...huhu
7. XSUKA bab asyk suh aku buat NESCAFE je...uwaaaaaaaaaaa

APE YG SAYA SUKA TENTANG BOSS BARU SAYA pula?????
1. Rambut dia....sweet sgt, rambut batman camtu ke? yer la kot...
2. Suka dia bab blanja PIZZA,da 2 kali da ni...TQ
3. suka dia bab byk perubahan yg baik kat helpdesk ni, daripada serabut pai jadi kemas la sket kan
4. suka dia bab ade la enjoy sket kat sg buloh ni, kalo dulu keje jer...tp skrg da ade event, main bowling la,family day, dan byk lagi..tp xtau la kan ape lagi revolusi batman yg baru..hehehe

YG xsuka,yg suka akan di update lagi..biar aku pk dulu...skrg ni xde idea lagi..bab tgh mood nak balik, tp aku takut la kan,pasni aku xble da update blog aku kat ofis bab da kena sekat ngan bosss...so yg baca blog ni,senyap sket ek...jgn pai boss tau

1 comment:

Beelique said...

bos da bca la daling...hehehe;p
td die bca....serabut nya kpala nih wat attendance sheet!!! ni hah, tambah lagi psal xsuke, die suka suruh wat keje yg rumit2 n siap allignment yg kecik2 tu pon kene adjust...huhu...jgn mare bos