Click Me for More Info

Saturday, December 13, 2008

Site Supervisor SGB



hi semua..kita kembali bersama puteri di bawah bayu...seperti yg saya janjikan nak post muka boss baru saya kat korang,arini saya akan tunaikan janji saya,so jgn nak bising2 lagi tau...

kalo korang nak tau,masa pic ni saya amik,dia tgh buat kecoh kat helpdesk, biasalah kita org kan mangsa utama dia, bak kata dia (Cik Adnan) kita org ni front line dia,so sebelum dia nak marah sape2 dia akan marah kami dulu....nasib la kan...saya kalo dia marah saya buat jer air nescafe..confirm dia diam skejap....itu tips tau...saya je ngan dayang ade skill ni huhuhu

P/s...En.Adnan,kalo nak marah jgn control macho tau.....buat la tarian singa ke,baru la kami takut hehehe...:p



-Boss baru VS Boss Lama-

Sape lagi handsome?

P/s Rindu kat En.Mail kan??? kalo En.Mail ade idup sentiasa tenang....xkan pernah rasa di perhatikan..

1 comment:

Unknown said...

saper la site supervisor baru nie