Click Me for More Info

Saturday, December 13, 2008

Sate Kajang kat Restoran Jejantas

Hello all...mesti korang boring kan bab baca entry yg sama, lately termalas la nak update blog,bukan ape byk keje...entry ni duduk dalam draft da berabab lamanya...arini baru terajin sket nak publish..

Aritu boss kami blanja makan sate kajang kat restoran jejantas.Sya,kakak n kak zura makan 7 cucuk je, Kak Nurul makan byk juga tp semua sate ayam, bab baby nak makan ayam je,Mimi saya xbape perasan makan bape cucuk bab dok jauh kat sana...En.Mail(ex SS SGB) & farah NTC pun ade,tp kak ida xdatang la pula...ape pun kami enjoy makan sate..thanks ar


Yang baju merah tengah happy kekenyangan ni nama dia sham,dia team lead kami ...dia ade sorang hero yg di beri nama ILHAM HAKEEM,aku nak pinjam tapi dia xkasi...KEDEKUT!!!!

kat sebelah dia tu..sape ek? aku lupa la nama dia..tapi dia slalu cakap aku xmatang dan bersikap keanak-anakkan..YER KE??? are u sure?????? status dia single tapi xavailable


yang baju hijau ni..abang aku,nama dia azmin..dia ni tersangat la brotherly,aku suka..ade sape2 berkenan ke? hehehe..dia da kwin la geng.. anak 2 so xde can OK...kalo dia nakal2 saya sendiri report pd Kak Yazmin huhu..

Kat sebelah dia yg baju hitam tu, nama dia izat,dia DUDA anak 1, Single and available,kalo sape2 nak??? ble la contact saya k...tp kalo nak tackle dia kena ade muka cam amoi sket...betul tak izat?

Kat sebelah izat tu,yg pakai baju merah menyala tu Technical Lead,En.Azli Rimon(Nama dia Pure melayu tp nama ayah dia cam nama MAT SALLEH kan kalo eja cam "RAYMOND" lagi la nampak ke inggerisan nya :p)tgk dia mesti tenang,bab dia suka senyum..kalo kita buat silap pun dia tegur gak tp senyuman dia sentiasa ade..sejuk mata memandang...

Kat sebelah En.Azli tu nama dia Fikri,Single and Available..sape nak cuba nasib ble la contact saya tau contact dia direct,dia ni xde masa nak cari gf,bz ngan study+bisnes+Keje...so amoi2 kat luar sana kena la tackle dia bab dia xde masa nak tackle korang...tp saya bagi la tips sket kan,supaya senang sket utk korang,Calon Pilihan mestilah berasal dr kelantan juga..kalo kelantan tp kg jauh ngan kg dia pun xble juga...kena dekat je..tp calon dr terangganu ble di pertimbangkan katanya...:p

P/S Nampaknya KAKAK (Kak Aety) xde can la yer...sebab kakak xmenepati syarat utama fikri...tapi kalo kak IDA ble la kot cuba nasib juga,bab kak ida asal terengganu ape... :p


Yang Kiri Nama dia GE Nazri kat sebelah dia Zack...korang akan jumpa zack lagi dalam next entry,malas la kan nak promote dia kat entry ni,sebab ape nanti korang akan tau dalam entry seterusnya...ade kat draft... nanti da ready i post utk tatapan korang...

p/s pada sape2 yang duduk dekat2 area sg.buloh ni & teringin nak makan sate kajang ble la singgah kat restoran ni,tp cam xbest je sate dia..bab dia sejukkan kat peti ais,rasa cam instant sate pun ade....tp sebab boss blanja kan,xsedap pun jadi sedap huhu...lain kali kita beli jer instant sate cam MIA SATAY.. nanti ble la kita buat BBQ beramai2...:p

No comments: