Click Me for More Info

Sunday, November 2, 2008

Workaholic....

Hi semua, arini saya keje 24 jam...ni betul2 workaholic, dari semalam saya keje masuk kol 11pm malam ni t balik 11pm juga...last mandi semalam, arini seharian tak mandi duduk kat ofis jer sepanjang ari, da la arini tak cam ahad biasa yg dok relax je, arini byk betul user call complaint pasal monitor la, pasal UPS tak function, pasal windows xble masuk la...huh...




pagi2 lagi aku da pegi Emergency Department bab dia punya monitor tak ade ape2 display, blank jer...so aku ngan perasaan mengantuk cek la semua cable connection dia, tapi aku tgk ok jer semua, so the problem is monitor dia da rosak la, nak kena ganti ngan yg baru...ape tak rosak xpena tutup pun, restart pun aku rasa 3 4 bulan sekali, sape yg tahan, manusia pun kena tido utk rehat ni kan pula computer....hihihi..pening aku.




duduk kejap kat ofis ade la pula kol dari ward 4D pasal dia pya printer asik print jer,padahal dia tak print ape2..aku pun terkedek2 la g sana, restart printer dia,pastu cabut dia pya cable network,pas pasang balik da ok da, siap tgk PC dia skali bab dia complaint tak ble switch on, cek punya cek rupanya UPS dia da rosak, aik...semua nak rosak pula arini..bankrupt la ISOFT camni, asik ganti baru je...

Pasal system ade gak la call tp tu pun sebab dorang ni cuai sgt, tak tgk betul2..remote dia all pya PC, guide sket2 pastu semua da ok. semalam pai pg tadi keje ngan erza, kol 3 pai 11 pula keje ngan saiful,saiful tinggal aku sorang2, dia g enjoy makan2 ngan sape ntah...nasib baik dia beli NASI KERABU,kalo tak aku baling jer dia dgn botal air CNI dayang ni hehehe...tu la warna warni kehidupan aku kat HOSPITAL SUNGAI BULUH NI..hehehe




tapi ade la seseorang tu teman idup aku yg bz ngan keje2 hospital ni ngan layan aku message2, rela berjaga semata nak teman aku..hehehe..pada dia terima kasih ek....readers aku da sibuk tya pasal org tu...nak kenal ek??? nanti la ek,saya xamik lagi picture dia, dulu ade la juga tp da gone bersama hp lama aku....hehehe..

1 comment:

Anonymous said...

test