Click Me for More Info

Sunday, October 26, 2008

Sampainya Hatimu....

Ptg ni aku bertekak lagi dgn dia, dia marah aku lagi..sedihnya tuhan je yg tau, dia tuduh aku macam2...aku ke yg bersalah atau dia yg silap xmemahami aku, pelik sungguh hati ini, ade yg mencintai tp xnak, nak juga mencintai..tp yg di cintai spt tidak tau menghargai kita, macam tu ke lelaki..ntah la...pening gak fikir pasal dia, tp ape pun, biarlah keadaan yg menentukan, aku da xkuasa lagi...kalo dia xpercaya, suka ati dia la..maybe kami yg bersalah...tp ape pun kesilapan kami segalanya bermula dr dia....Pada dia saya mohan maaf..ape pun yg berlaku pasni saya nak awk tau saya slalu ikhlas pada awk...sungguh

Wanita - Dato' Siti Nurhaliza
==================================

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
pabila cinta telah membutakan mata
dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwa ku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Aku wanita aku kaum hawa,
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Ha a a.......

Satu yang ku mahu
Ku wanita.....
yang hanya perlu kau fahami

Wanita....ooo...
Ku wanita....
uuu....
Wanita....

No comments: