Click Me for More Info

Sunday, October 26, 2008

Ahad yg boring

Hari ni aku keje petang masuk kol 3, boring giler..call pun xde, ngadap muka erza je yg menyibukkan diri ngan game perfect world dia...kata aza game tu game jalan jalan hikshiks....mate aku azhar,erza ngan shahilan kemaruk betul main game tu...sakit mata aku tgk, jalan jer xhenti2...aku tgk pun boring yg dorang main mengadap benda ni jer tak tau pula boring...

Tadi sebelum g keje kakak masa Mee goreng sabah, sedap...lama xmakan mee tu since dok KL hehehe...arini aku siap basuh baju lagi..byk giler baju aku xbasuh...letih aku, tu pun ade lagi setengah bakul xbasuh...ade la seseorang tu nak tlg basuhkan..tp segan la pula..so aku basuh je la sendiri.... semalam balik jer dr kampung dia terus g ofis..pastu lapar pula, nasib baik ade stock maggie kat uma..kalo tak cian dia lapar...lain kali kena bawa stock maggie la byk2 ke ofis memandangkan saya pun da terjangkit penyakit asyk lapar jer..sebelum ni xpernah pun rasa lapar, tp lately rasa asyk nak makan jer..rasa lapar je..berat badan pun da makin bertambah..seram aku...cane ek nak buat???? any idea?????

No comments: