Click Me for More Info

Friday, September 19, 2008

Cinta oh Cinta

Sebut saje pasal cinta, semua orang pasti telah melaluinya..begitu juga aku...huh cinta pertama,terlalu sukar utk aku lupakan...9 tahun telah berlalu tp ingatan aku pada dia xpernah padam, aku fikir aku telah berjaya melupakan dia, tapi aku silap, aku masih tetap ingatkan dia lagi, mendengar namanya je da buat jantung aku berdegup kencang bagai nak pecah..kalo jumpa orangnya terus berhenti berdenyut kot....Aku telah lama memaafkannya..tapi melupakan pengkhianatannya tidak sama sekali, aku sentiasa cuba utk positif..melupakan kisah lalu seperti yg dia bagitau aku..tp tak la semudah membeli baju di market...dia lelaki senang la nak cakap...ntah la..agaknya dia xde perasaan kot...tp walau apepun cinta kami memang hanya tinggal memori, tp mengapa sukar utk melupakan dia......................

No comments: